Wie heeft er (goede& slechte) ervaring met las

• Mariska

Al bijna een jaar loop ik te dubben of ik mijn ogen laat laseren. Ik kan lenzen slecht verdragen en mijn bril ben ik meer dan beu. Ik heb al een vooronderzoek laten doen en ik ben geschikt. Alleen ik durf niet. Wie heeft er zijn of haar ogen laten laseren en wat zijn de ervaringen hiermee. Zowel goede als slechte ervaringen!

• Sjeng

Net als bij elke operatie kan er wat fout gaan..Maar gelukkig gebeurt dat meestal niet. Mocht het wel gebeuren heb j epech want je hebt er voor getekend.

Om nou echt bang te worden is zwaar overdreven.. het valt reuze mee.

Kom naar Eyescan en we zullen het erover hebben

• Elly

Hallo Mariska,

Het is nu zondag en afgelopen donderdag heb ik mijn ogen met succes laten laseren in Antwerpen. Heb ook tijden lensen of een bril moeten dragen en kon ook niet zonder (sterkte -4.0 en -3.75). Na dat je goed gekeurd wordt is het inderdaad erg moeilijk om te beslissen, ik heb uiteindelijk ja gezegd maar in de tijd er naar toe hoor je allerlei “indianen verhalen” waar je niets mee kunt.

De ingreep is vrijwel pijnloos soms een wat vervelend gevoel maar geen pijn. Ik ben om +/- 13:00 uur geholpen en ben s'avonds met mijn man al weer lekker uit eten geweest (aangezien wij een nachtje in een hotel in Antwerpen zijn gebleven), echt onvoorstelbaar snel herstel. Bij de na controle de volgende dag had ik een sterkte van -0,25 en +0,25. Heb gisteren mijn ogen thuis nog eens op laten meten en mijn sterke is nu aan beide ogen 0 heb alleen nog cilinder afwijkingen waardoor ik nog niet alles even helder zie, maar dat moet in de loop van de tijd weg trekken.

werd in Antwerpen gezegd en ook door mijn eigen opticiën. Het adres in Antwerpen waar ik geweest ben is mij heel goed bevallen (Dr. E. Tackoen www.laserkliniek.be) het is een laserkliniek die onderleiding van het Antwerpense ziekenhuis werkt mijn behandelend arts is tevens gewoon oogarts in dit ziekenhuis. De kosten van mijn ingreep waren 60.- euro vooronderzoek en 2500.- euro voor het laseren van beide ogen.

Ik hoop dat dit je een beetje heeft geholpen bij je beslissing.

Groetjes,

Elly

p.s. als je nog meer wilt weten dan mail je maar.

• peter

Nou ik heb het vorig jaar Augustus laten doen in Reusel NL en ik ben er ook zeer tevreden over.Mijn ervaring is te lezen op mijn homepage http://members.home.nl/pe3pmk

onder eigen ervaring

• klaas

Wat een reclame allemaal,krijgen jullie hier ook wat voor?Als ik in de vorige berichten lees,gaat er ook wel eens wat mis,dat ik zou zeggen loop de vorige berichten maar eens door,zomaar een advies.