lange nagels en lenzen?

• Kim

Ik heb inmiddels nepnagels opgeplakt (zijn er ook al weer af, na 3 dagen) en het ging wel goed, ik heb het met twee middelvingers geprobeerd en dat duurde wel iets langer maar het lukte wel. Maar het blijft lastig, lange nagels. Het is wel mooi, maar niet praktisch. Maar in elk geval bedankt voor de tips!

• Sjeng

JIj gek het je al eens gezien wat dit voor een cornea beschadingingen maakt…

Gebruik die zooi AUB NIET. En ipv dat je de lenzen met je top van de vingen uithaalt doe je dat gewoon met de zijkant.

Sjeng

• Sjeng

of maak een groot oog. plaats vinger op oogrand (boven). en een vinger op oogrand onder. geef druk. en duw de randen van de lens zachtjes naar elkaar. Zo komt er lucht onder de lens en laat de lens los.

suc6

• sander

oke, ten eerste houd ik er niet van om voor gek uitgescholden te worden, laat dat even duidelijk zijn. Ten tweede, als je dit knijpertje ( ik bedoel niet die pincetjes!) gewoon OP de lens plaatst i.p.v. op je OOG, zijn het eigenlijk gewoon verlengde vingers dusssssssss. en bedankt

>

>

• Sjeng

Snel opgefokt Sander????

• sander

ja