gezocht: stageplaats

• mark ruijters

Ik ben op zoek naar een stageplaats in een optiekzaak, omdat ik in september met mijn opleiding assistent-opticien ga beginnen.

Mijn voorkeur gaat uit naar de omgeving Arnhem -Nijmegen

Graag stuur ik mijn sollicitatiebrief met mijn cv. naar u op.

Mark Ruijters

0481-375139

06-48331160

• Irma

TIP:

deze lijst staat op deze pagina.nl.

Bellen, en zeggen dat je naar een stageplaats op zoek bent.

Succes Irma

Berendsen Optiek

Bloemendal Optiek

Bos Brillen

Robert Bos

Bril 29

Damme Optiek

Bril 2000

Bril 2000 Zevenaar

Focus Optiek

Van der Goot Optiek

Klein Optiek

Kors Optiek

Rob van der Linden

Lindenhovius Opticiens

Mario Punte Optiek

Optiek Bril 73

Prummel Optiversum

Sandmann Optiek

Sluis Optiek

Stutvoet Optiek

Thijssen Optiek

Villa Optica

Visser Contactlenzen

• Ellen

Ha Mark,

Ik ga in september ook beginnen met de opleiding. Naar welke school ga jij? en ga je een voltijd studie of deeltijd studie volgen.

Ik ga de deeltijd studie volgen, de exacte school weet ik nog niet. Maar ik heb gelukkig al werk in een optiekzaak.

Groetjes Ellen

• mark ruijters

Ha Ellen

alles goed ik kreeg je e-mail en ik dacht stuur gelijk even iets terug.

ik ga ook deeltijd doen en wel in amersfoort,omdat diehet beste staat aangeschreven.mag ik vragen waar je nu werk en in welke stad/dorp?

ik heb bij meerdere bedrijven gesolliciteerd en wacht nog even wat er nog allemaal komen gaat.

ik hoop nog iets van je te horen het mag ook over de telefoon want ik ben niet zo goed met internet mijn nummer is 0648331160 daar kan je naar smsen

groetjes en veel geluk verder Mark

• Ellen

Ha mark,

Leuk zeg, ik wou ook naar amersfoort (maar twijfelde nog tussen zwolle en amersfoort). Woensdag 16 april ga ik weer kijken en dan maak ik definitief mijn beslissing.

Je schrijft dat je gaat beginnen met assistent opticien (heb je verkoopmedewerker al gehaald dan?)

Ik werk bij Carl van Maaren Opticien (die zitten in brabant en limburg). Ik werk in Uden omdat ik daar vlak bij woon.

Waar woon jij ergens?

Het lijkt me erg leuk om ook meer van jou te horen. Je kunt me mailen op

optiek_ellen@hotmail.com

Groetjes Ellen

• mark ruijters

hé Ellen

alles goed ik woon in Elst ligt bij nijmegen en arnhem daartussen.

en om even op je vraag terug te komen ik heb op mijn voor opleiding vakken gehad zoals :Wiskunde en bedrijfseconomie en verkoopkunde en daardoor mag ik het eerste jaar overslaan makkelijk hé.maar vertel eens iets meer over jezelf hoe oud ben je bijvoorbeeld.Misschien komen we elkaar wel tegen bij die open dag want daar ga ik ook heen maar eigenlijk heb ik mijn keus al gemaakt hoor.

maar moet jij nog beginnen met verkoopmedewerker dan?

ik hoor graag iets van je terug.(sorry dat ik niet naar je e-mail adres stuur maar je weet het ik ben niet zo snel met computers sorry)

groetjes Mark

• Ellen

Hoi mark,

Mag ik jou email adres dan, kan ik je daar op bereiken. Kunnen we wat uitgebreider kletsen dan hier op de site.

Dat is erg makkelijk als je dat allemaal al hebt gehad. Ik ga naar de opendag om te vragen of ik ook een jaar mag overslaan. Ik heb al een diploma Administrateur.

Zou leuk zijn als we elkaar daar al een keer tegen komen. Of ik dus met verkoopmedewerker moet beginnen weet ik nog niet, ligt aan hun eisen.

Ik woon in Heesch, dat ligt bij Oss/Den Bosch in de buurt. Ik ben 20 jaar.

Hoe oud ben jij?

Ik moet nu echt gaan werken.

Groetjes Ellen

• mark ruijters

Ha Ellen

hoe is het met je.alles goed hoop ik.

ik ga morgen wel denk ik maar ik weet het nog niet zeker of ik morgen ga of 5 juni.

ik hoop voor je dat je ook het eerste jaar mag overslaan zou wel beter voor je zijn.

ik heb nog niet zelf een e-mail adres maar je kunt wel je berichten sturen naar gondeman@hetnet.nl dat is het e-mail adres van mijn moeder en zal zorgen dat ik binnen kort zelf een heb.heb je het berichtje van net getypt op je werk omdat je weer moest gaan werken.

ik ben net als jij 20 en wordt in november 21.

maar hoelang werk jij al in de optiek dan?

maar misschien zie ik je wel op de opendag,maar om nu een roos in mijn haar te doen (om elkaar te herkennen) vind ik echt te ver gaan sorry.

ik hoor wel hoe je het vond op de open dag.

groetjes en misschien tot morgen

Mark

• Ellen

Hoi mark,

Ik was nog niet op mijn werk, maar was al klaar om naar mijn werk te gaan.

Ik werk sinds september in de optiek.

HAHAHA een roos in je haar, nee zeg. liever niet. Mijn ouders willen persee mee naar de opendag, ik vind het best, mijn moeder is ook al mee geweest naar Zwolle. Maar nu wil mijn vader ook mee (en natuurlijk wil hij persee rijden! Dan gaan we dus ook met jouw auto heb ik tegen hem gezegd).

Misschien tot vanavond.

Heb je al succes met het zoeken naar een bedrijf?

Ellen

• Astrid

Hallo Mark,

ik weet nog wel een leuke zaak!

Groetjes Astrid ook aan je moeder