Dr. Tackoen, laserkliniek Antwerpen

• Elly

Hallo

Wil heel graag mijn ogen laten laseren, heb al een vooronderzoek gehad en ben goedgekeurd, nu krijg ik toch een beetje de kriebels. Mijn vraag is nu of ik op het juiste adres ben en of dit een goeie arts is ?

Wie heeft hier al ervaring mee, wil dit graag weten.

Heb wel al een afspraak staan op 24 april dus ik ben benieuwd !!

• Jetty Scheefers

Ben afgelopen vrijdag voor een vooronderzoek geweest bij Dr. Tackoen. Hij lijkt mij zeer kundig. Helaas kan er bij mij niet gelaserd worden (heel slechte ogen in combinatie met grote pupillen) en dat zij hij mij ook eerlijk. Hij begon er niet aan. Stelde mij wel voor om permanente lenzen in te laten brengen. Wat ik nu overweeg en zou dit ook in deze kliniek laten doen.

2 collega's van mij zijn behandeld door Tackoen en zijn hartstikke tevreden. Vandaar dat ik ook naar dit adres ben gegaan.

Nou succes (ik ben jaloers, had het ook graag gedaan),

Jetty

• Elly

Hallo Jetty,

Bedankt voor je reactie, wel jammer dat je niet behandeld kunt worden. Ben blij met de positieve reacties op dit centrum heb het adres ook via kennissen gehad die daar geweest zijn. Heb donderdag 24 april een afspraak om te laseren vind het wel spannend.

Ben voor de zekerheid ook naar een voorlichtingavond van een ander kliniek geweest en de behandeling met implant lenzen stond daar zeer hoog aangeschreven. Iedereen met een hoge sterke konden ze dat aanraden een voordeel daarvan is is dat het natuurlijk iets “tijdelijks” is. Mocht jij ze er weer uit willen hebben of je sterkte gaat achteruit kan alles natuurlijk zo weer terug gedraaid worden en dat kan met het laseren natuurlijk niet dat is iets definitiefs. Dus als je het zo bekijkt is het misschien zo gek nog niet.

Ben benieuwd of je dit toch wilt gaan laten doen.

• Elly

Hallo Jetty,

Heb toch de stap genomen en ben gisteren door Dr. Tackoen in Antwerpen geholpen. Het is wel griezelig maar het resultaat is super mijn zicht is nu al heel goed (kan nog iets beter maar dat moet tussen nu en een maand bijtrekken) heb nu +0.25 en -0.25. Ben gistermiddag geholpen en zat gisteravond al weer lekker te eten bij de Mexicaan in Antwerpen had nog een beetje last van een korrigelig gevoel in 1 oog maar verder ging het echt heel erg prima. Tot nu toe gaat alles voorspoedig en ben ik heel tevreden.