Corrigerende Nachtlenzen

• Corne

Ik dacht dat nachtlenzen tot sterkte -4 gingen.

Is dit dan niet zo, Milca? Milca schreef:

>

> Hoi Sietse,

>

> Even een vraagje: hoe lang duurde het voordat je optimaal kon

> zien nadat je met de nachtlenzen begonnen was?

> Ik heb ze namelijk ook maar zie na ruim 1 week nog niet

> optimaal. Krijg nu nieuwe omdat de pasvorm niet optimaal

> bleek te zijn maar ben heel benieuwd hoe snel het bij jou

> ging. Graag ook even laten weten wat voor een sterkte jouw

> ogen waren. Ik had -6 dus op zich duurt het dan altijd wat

> langer denk ik.

>

> Bedankt vast voor het antwoord.

• Marjo

Dat klopt Corne

• Marja

Mijn rechteroog was na 2 dagen optimaal en ik zag en zie als en havik. Mijn linkeroog heeft iets langer geduurd. Na 1 week was het -0,75 en pas na 3 weken -0,25. Na 4 weken is links en rechts optimaal. Het is gewoon geweldig

• Rob

Hoi,

ik zoek een “betrouwbare” opticien voor het aanmeten van nachtlenzen, en waar je de lenzen een periode kan proberen, graag jullie reactie.

Gr.Rob

p.s. regio N-H.

• Sietse

Ik had -3,25 en er was wel een verschil tussen mijn beide ogen. De ene was na enkele dagen al op 0. De ander heeft toch wel meer dan 3 weken geduurd. Dus even doorzetten

• leesbril

Effe uitproberen? Inkoop zijn ze al duur en slecht overdraagbaar op andere dus

als het niet lukt kun je ze weggooien. Duur probeersel.

leesbril

• Kees

waar in amsterdam kan je ze halen?!?

noem eens een goeie zaak!

• Milca

Ik heb ze in Landsmeer gekocht (tegen Amsterdam Noord aan) bij Van Dijk Optiek. Volgens mij hebben veel opticiens ze en anders moet je even kijken bij www.nachtlenzen.nl wellicht kun je hun bellen voor info over verkrijgbaarheid.

• Milca

Iedereen bedankt voor de reacties. Hopelijk gaat het met de nieuwe lenzen beter. Wellicht gaat het bij mij wat moeilijker omdat ik -6 heb maar als ik jullie ervaringen zo lees dan blijf ik het proberen want het lijkt me helemaal geweldig om overdag geen lenzen meer in te hebben.

• kusjuh

Ik heb ze bij Jess-Optiek in Weesp gekocht, prima zaak aardige mensen en goeie service!! Ze hebben een web-site met informatie: Jessoptiek.nl

De nachtlenzen bevallen trouwens prima, nu ik ze langere tijd draag kan ik zelf een nacht overslaan en heb ik nog goed zicht!