Corrigerende Nachtlenzen

• Marjo

Wie heeft er ervaring met de corrigerende nachtlenzen? Je hoeft dan alleen de lenzen ‘s nachts in te hebben en overdag hoef je geen lenzen meer te dragen. s’ Nachts worden je ogen dus gecorrigeerd.

Alvast bedankt.

• Sietse

Ik heb ze 4 weken en het is een wonder. Er is maar 1 nadeel je moet in de ochtend 5 minuten eerder op om de lenzen uit te doen schoon te maken en ze op te bergen. Ik hoor alleen maar postieve berichten van een ieder,

• Kees

ik ga het ook halen…… over een paar maandjes..

waneer ik weer genoeg geld heb :D ben maar 19

• Marjo

Hoi sietse,

Maar hoe lang kan je eigenlijk overdag dan zonder die lenzen ik bedoel dus je zicht wat je hebt . Dus moet je er dan stipt mee zijn qua tijd om de nachtlenzen weer aan te doen? Stel dat ik een hele avond zou stappen tot 4 uur 's nachts, hoe zit het dan met de lenzen?

• lens

Sommige mensen kunnen 2 dagen zonder de lenzen te dragen scherp zien, als dat niet voor jou zou gelden kun je ook de lenzen in doen dan zie je ook scherp.

• Kees

en bv. nachtdiensten… kan ik die lenzen gewoon aanhouden?

• Sietse

Hallo Marjo,

Ik doe ze in de ochtend uit om 5:15 uur en ook gedurende de avond blijft het zicht gewoon scherp. Tot op heden ben ik altijd voor 12:00 uur naar bed gegaan. Je zou altijd de lenzen in kunnen doen als je gaat stappen. Het is een kwestie van uit proberen. Maar waarschijnlijk sta je ook iets later op als je gaat stappen.

• Sietse

Hoi Kees,

De lenzen indoen bij een nachtdienst lijkt me niet zo fijn. Ze zijn echt gemaakt om er mee te gaan slapen. Kees schreef:

>

> en bv. nachtdiensten… kan ik die lenzen gewoon aanhouden?

• Marja

Ik heb al meer dan 7 maanden nachtlenzen. Het is een wonder en geen enkel probleem. Het is beter dan laseren en ik kan altijd terug naar lenzen of een bril maar dat wil ik niet. Dit is echt de uitvinding van de eeuw

• Milca

Hoi Sietse,

Even een vraagje: hoe lang duurde het voordat je optimaal kon zien nadat je met de nachtlenzen begonnen was?

Ik heb ze namelijk ook maar zie na ruim 1 week nog niet optimaal. Krijg nu nieuwe omdat de pasvorm niet optimaal bleek te zijn maar ben heel benieuwd hoe snel het bij jou ging. Graag ook even laten weten wat voor een sterkte jouw ogen waren. Ik had -6 dus op zich duurt het dan altijd wat langer denk ik.

Bedankt vast voor het antwoord.