Ik heb voor een jaar terug een Laserbehandeling gehad. Nu heb ik van het volgende last:
Wanneer ik wakker word zie ik alles perfect,maar wanneer ik iets lees of wanneer ik iest doe waar ik me bij moet concentreren(auto wassen, eten klaar maken, lezen ) dan ga ik waziger zien(word bij beiden ogen zeker 0,75 minder). Dit duurt dan vaak de hele dag en verdwijnt eigenlijk alleen wanneer ik mijn ogen minimaal 2 uur dicht doe. Vaak zie ik dan wel weer perfect, maar dan hoef ik ook maar iest te doen en dan is het beeld weer wazig. Tot een half jaar na de behandeling had ik hier alleen last van bij lezen, auto wassen, eten klaar maken etc, maar nu heb ik het ook wanneer ik geen dingen doe waar je je bij moet concentreren. Ik heb dus eigenlijk bijna nooit dat mijn beeld constant blijft, het beeld wisselt voortdurend. Wel heb ik vaak dat het beeld na het sporten weer perfect is, zelfs nog beter dan s'ochtends, maar ook dan is het zo doe ik iest dan is het beeld weer wazig.
Mijn vraag is of er meer mensen zijn die zich in dit probleem na een Laserbehandeling herkennen en of ze weten of hier wat aan te doen is.
Met vriendelijke groet,
Maarten Vis