kruidvat lenzenvloeistof???!!!

• gurliee

heeft iemand hier ervaring mee? (voor zachte lenzen) want het is namelijk een stuk goedkoper dan al de flessen die ik bij mn opticien koop en ik moet het zelf betalen vanmn ouders duss..

• Kirsten

hoi gurliee,

ik koop mijn lenzen vloeistof ook altijd bij de kruitvat of trekpleister. Maar dan koop ik niet hun huismerk maar dat wat de opticien aanraad. Want bij de kruitvat zijn die merken veel goedkoper.

groetjes Kirsten

• Anita

Mijn vriend gebruikt altijd de lenzenvloeistof van het Kruidvat voor zijn zachte contactlenzen. Dat bevalt hem goed. 1 keer in de zoveel tijd gebruikt hij ook een proteinetablet. Dat is dan tegen eiwit aanslag. Die proteinetabletjes koopt hij ook bij Kruidvat.

Groetjes,

Anita

• van Nes Optiek Kr.a/d IJssel

Een aantal lenzenvloeistoffen van diverse drogisterijen bevat schadelijke stoffen voor cornea en hoornvlies.Het is overigens niet voor niets dat deze vloeistoffen op korte termijn uit de schappen zullen gaan verdwijnen. De gezondheidsraad is hier een voorstander van… wordt vervolgd.

• Carla de W

In de consumentengids van deze maand staat er een heel artikel over, het huismerk van het Kruidvat is zeker niet slecht, maar ook niet de beste.

• karel

ik heb dus totaal geen vertrouwen meer in de consumenetenbond !! waarom ? nou omdat een aantal jaren geleden er een artikel in stond over brillenglazen en een van de conclusies was : kunststof brillenglazen waren niet goed omdat je ze niet bestand waren tegen SCHUURSPONSJES EN KALKPOEDER !!!! als je zo gaat redeneren is dus niets meer goed

ten 2e : specsavers 10stappen ogentest als best getest ?? nou wat daar gedaan wordt is niks maar dan ook niks speciaal. hoe kan je dat dan als beste testen.

• leesbril

Dat riekt naar steekpenningen; geef de bond veel geld en je bent de beste.

leesbril

• karel

inderdaad en/of een zeer goede pr afdeling in je bedrijf dat werkt ook goed maar ik ben van mening dat kwaliteit het uiteindelijk zal gaan winnen!

• monique

Ik ben 28 jaar en draag al ruim 14 jaar harde zuurstof doorlatende lenzen en gebruik al zeker een jaar of 8 de alles in een vloeistof van het kruidvat. Met zo'n flesje doe ik bijna een half jaar. Het bevalt prima!!!!!!!!!!!!!!!!! En dat voor een paar Euro.

• ik

Ik zou maar een sgoed op het flesje kijken en de gebruiksaanwijzing lezen. De meeste vloeistoffen kun en mag je maar 2 a 3 maanden bewaren, omdat dan de conserveringsmiddelen uitgewerkt zijn. En als je 6 maanden met het flesje doet vraag ik me af hoe u uw lenzen schoonmaakt.