laseren

• Peter

Heb een afspraak om in maart mijn ogen met Lasik te laten behandelen in Belgie.

Het schijnt dat, dat met - afwijkingen goed lukt.

Maar ik heb + 3,5 voor beide ogen.

Graag zou ik wat ervaringen horen van mensen die dat ook met Lasik hebben laten behandelen.

Peter

• machteld

Stom,ik heb altijd gedacht dat er alleen gelasert kan worden als er sprake is van een min sterkte.Je oog is dan te lang,het beeld valt achter het netvlies en door te lasren maken ze als het ware het oog iets korter zodat het beeld weer op het netvlies valt.Misschien kan iemand het uitleggen hoe het zit met een plus sterkte!

Het oog is dan toch te kort?Plakken ze er een stukje aan of zo?

Groet Machteld

• peter

Bij + sterkte wordt door het laseren het oog vervormd en als het ware iets boller

gemaakt.

Mijn eerste mailtje was niet bedoeld om te weten te komen wat de ingreep inhoudt.

Ik zou graag reacties krijgen van mensen met een + sterkte die zich hebben laten Lasiken en de eventuele resultaten.

Peter,

• Annie

Waar ga je dat dan doen in België?

En wat is de prijs daar?

Had zelf al iets gehoord over 2500 euro in Antwerpen. Klopt dat?

Wil het eigenlijk ook gaan doen, vandaar mijn vragen.

Groetjes en suc6

• sander

even een paar aandachtspuntjes dan: zorg voor een goed vooronderzoek, kijk ook even naar eventuele nazorg bij jouw in de buurt en laat je goed voorlichten. Je kan trouwens ook je ogen laten laseren in turkye, doen ze al jaren daar op een goede manier en je kunt gelijk je vakantie eraan vast koppelen.

• Ellen

Een vriendin van mij heeft haar ogen ook laten laseren in Belgie (ze had +4.0) Nu heeft ze +1.0. Dat laat ze woensdag opnieuw laseren in Belgie (op hun kosten) Haar is het super goed bevallen, het resultaat mag er zijn (zeker dadelijk na de 2e keer).

Succes

• willy

Ik wil mijn ogen ook graag laten laseren en heb over een aanbieding in Istanboel (Turkije) gehoord, via Medicoop. Wie heeft hier ervaring mee? En wie heeft er een goed adres in België? Ik smacht naar info, alvast dank!!!

• Kevin

www.goes.be

www.zien.be

Suc6

• Loris

Niet doen mensen, hou aub je ‘eigen’ ogen, een lasik behandeling is gewoon erg @!#$ mensen. Ik ben nu een jaar verder en het gaat nog steeds slecht. Maar doe het aub helemaal al niet in Turkije of je moet het een kick vinden om de rest van je leven met klote ogen rond te moeten lopen.

• Jan

Wat is er bij jou dan mis gegaan Loris?

Ik hoor alleen maar verhalen van mensen die het als positief hebben ervaren