Nachtlenzen

• Mark

En hoe tevreden ben je er nu over ?

• Sietse

Nu na 2 1/2 week ben ik zeer tevreden. De nachten zijn geen probleem, in het begin moest ik erg opletten in de nacht om niet in mijn ogen te wrijven.

Het in en uitdoen is erg makkelijk. Overdag zonder lenzen of bril is geweldig zie als een havik. Ik had beide ogen -3.25.

Ik blijf de hele dag en avond scherp zien. Ik doe de lenzen om 05:00 uur uit en pas om 23:00 uur weer in.

Ik vind de overgang van licht naar donker nog erg moeilijk maar dit gaat wel steeds beter.

Daarnaast heb ik in de avond last van de lichten bij het autorijden zie een ster er omheen. Maar dit wordt ook beter.

Deze beide minpunten zou ik ook hebben gehad als ik mijn ogen had laten laseren. Ik kan altijd nog terug naar lenzen of een bril maar bij het laseren kun je niet terug. Dus gewoon proberen!!!!!!!!!!!!!!!!

• Kees

thnxx ik zal het ook binnenkort halen die nachtlenzen……..

maar het is toch niet een kleine lens aleen voor je pupil ofzo……

• E. Lamberink

Draag m'n nachtlenzen nu bijna een maand, en ik wil ze nooit meer kwijt!

Vind het een wondermiddel.

Slapen gaat goed. Af en toe nog iets een waas langs sommige dingen, maar dat heeft met de grote van je pupil te maken. Dit wordt ook steeds minder, en als ik het heb, stoort het me niet.

Het kijkt prettiger dan lenzen. Ik heb wel eens het gevoel dat alles “frisser” er uit ziet.

Heerlijk, geen moe gevoel meer in je ogen. Zwemmen, sauna, huilen, alles gaat goed. Heb 1 nadeel ondekt. Ik kan geen uien meer snijden zonder te huilen!

Conclusie: Gewoon proberen, en even een paar dagen doorzetten. Het is het geld meer dan waard!

Ben zeer enthousiast!

• Milca Graver

Ik heb ze gisteren opgehaald en deed ze vol verwachting uit vanmorgen maar zag helemaal niets. Was dat bij jou ook? Zo ja, hoe lang duurde het voordat je wel iets zag?

• E. Lamberink

Ik heb eerst een paslens gehad, en daar zag ik niet goed mee. Moest toen op controle met lenzen in. Toen ik mijn eigen lenzen kreeg zag ik toch wel vrij goed. Helemaal in de verte. Vraag voor je opticien?