bril met gekleurde glazen

• yvette

Hallo,

Ik heb weer zin om een nieuwe bril aan te schaffen en heb vanmiddag een hip montuur gepast. De verkoper zei dat als ik er gekleurde glazen in zou doen, de bril helemaal af zou zijn. Bijvoorbeeld lila of roze glazen.

Wie heeft ervaring met een bril met gekleurde glazen?

Mijn sterkte is -2, en is het niet vermoeiend om met gekleurde glazen naar bijvoorbeeld een computerscherm te kijken?

Alvast bedankt, Yvette

• Simon

ik wil ook wel zoiets waar kan je dat halen????

• Ik.

Ik denk ik elke optiek zaak.

Ik.

• moi

elke optiekzaak kan gekleurde glazen leveren!

als je kunsstof glazen hebt maakt je sterkte niet uit het glas wordt in een verfbadje gedoopt.

ik weet dat iets een bruin filter wel prettig is bij computers, maar hoe dat zit met roze?

• xxx

is er ergens een site voor meer info bril met gekleurde glazen!

• Maaike

Kijk ook eens op http://optiek-brillen.startpagina.nl

Hier staan de meeste zonnebrillen merken.

Succes, Maaike

• Klaas

Inderdaad elke optiekzaak kan je gekleurde glazen leveren,en als het goed is hebben ze daar ook monsters van.Je kan dan zo'n monsterglas achter het montuur houden om ongeveer te zien,hoe dit geheel jou aanspreekt,en je kan er ook even door heen kijken.Maar denk er wel om dat met die rose of blauwe glazen alles wel onnatuurlijk word,en kan je bijvoorbeeld met een lichte bruine tint volstaan.Vooral als je een hele dag blootgesteld word aan scherp licht in een winkel of zoiets,kan dit een rustiger beeld opleveren,of als men vaak last heeft van het scherpe licht,hoofdpijn kan daar een gevolg van zijn.Maar het kan ook een bril net iets extra's geven,een leuker geheel,en een goede opticien geeft je graag advies,ook wat je beslist niet moet doen,sucses.

• H. Anders

er kan er maar 1 de goedkoopste zijn en dat is ………… Hans Anders

************************NU**************************

MONTUUR MET GEKLEURDE GLAZEN € 69.00

• nee hoor

montuur met gekleurde glazen 54 euro, rara waar?

• sander

jammer dat sommige optiekketens op deze manier reclame moeten maken! hebben we eindelijk een onafhankelijk forum waar je als consument en als proffesional terecht kunt voor je vragen cq opmerkingen, wordt dit weer vervuild door sbs6achtige frisia reclame!!! erg jammer