linkeroog

• Anita

Ik he al geruime tijd problemen met alleen mijn linkeroog. Het is net of er iets in zit.

een vuiltje ofzo. Nu lijkt dat op droge ogen. Maar ik heb het alleen met het linkeroog. Heel vreemd. Contactlenzen zitten hierdoor niet comfortabel, in het rechteroog wel, maar links niet. De opticien weet het antwoord niet en zelfs de oogarts ook niet. Ik word er echt moedeloos van. Ik ben al zo vaak teruggeweest naar de opticien, ik word geloof ik niet meer serieus genomen, want het oog wordt ook niet rood en er is ook niets te zien. Ik koop bij ieder bezoek weer een nieuwe lens (new and improved!) voor links, maar weer niets…….

Herkent iemand dit?

• Peter

Zonder lenzen ook last gehad van een droog oog ?

Geven oogdruppels een tijdelijke verbetering ?

• Anita

Hallo Peter,

Bedankt voor je reactie. Ja, zonder de lens voelt het oog ook droog aan. Ik heb oogdruppels geprobeerd maar mocht niet baten helaas. Het is toch raar dat maar 1 oog dan droog zou zijn. Dan zouden ze dat toch alletwee moeten zijn?

• moi

je ogen zijn twee aparte organen. bij elk oog zit een aparte traanklier dus het kan best bij een oog zijn.

• Klaas

Advies,laat je ogen weer eens herstellen en zet weer eens als vanouds de bril op,zodat de ogen weer even tot rust komen.Je probeert nu van alles en nog wat,en dit geeft nog steeds geen verbetering.waarom je zelf kwellen en je weet niet wat al die middeltjes doen.Dus een of twee maanden de bril weer op,en daarna weer contactlenzen proberen.