Nacht lenzen

• Ian

Ik heb gister in de krant iets gelezen over lenzen die je alleen snachts moet dragen en dat je dan overdag dan zonder kan!!! nu ben ik aan het zoeken en kan er verder niets over vinden wie helpt?

• Ian

laat maar al gevonden

• Charley

Ian,

Kijk 'ns op www.jessoptiek.nl

• Ella

Ik zag vandaag rtl 4 nieuws en daar had men het over nacht lenzen ik zou er ook graag meer over te weten willen komen.

Wie meer weet ik hoor het graag

• Charley

Ella,

Dit zijn contactlenzen (harde) die je voor het slapen indoet, de nacht mee slaapt, en de volgende ochtend als je wakker wordt doe je de contactlenzen uit en dan heb je de hele dag scherp zicht. Deze individueel op je ogen aangepaste lens plat een heel klein beetje het oog af, met als gevolg dat je scherp ziet. Dit moet echter wel iedere nacht herhaald worden, want het oog komt langzaam weer terug in zijn oorspronkelijke vorm. Ik draag ze sinds kort en ben zeer tevreden.

Kijk ook op www.jessoptiek.nl

Daar wordt heel uitgebreid uitgelegd hoe het allemaal werkt.

• Jan Loosbroek

Welicht nog aardige tip: Zowel in krantenartikel Telegraaf als RTL-nieuws kwam Citylens uit Rotterdam aan het woord. www.citylens.nl

• pinokio

He charlie, wat betaalde jij voor je lenzen? Heb een beetje rond gekeken en kom uit op rond de 700,00 voor het eerste jaar.Verder merk ik dat niet iedere opticien de apparatuur heeft ( en dus ook nog geen ervaring). Jij klonk nogal positief. Kreeg jij de indruk dat zij met de nachtlenzen al langer bezig zijn en dus wat ervaring hebben met dit soort lenzen?

• Charley

He Pinokio, 700 euro is wel erg veel hoor. Ik betaalde 510 euro all-in. En wat ik al zei ik ben zeer tevreden over het resultaat. Het slapen gaat goed, ik merk ook niet dat ik lenzen in heb tijdens het slapen. En 's ochtends lenzen uit en 100% scherp beeld. Waar ik mijn nachtlenzen heb gekocht kwamen ze in iedergeval heel kundig over en waren ze er volgens mij al een paar maanden mee bezig.

• Klaas

Volgens mijn laatste informatie die ik tot mij heb gekregen,zijn deze lenzen allen te gebruiken bij bijziendheid,dus - glazen tot een sterkte van S-3,de prijsen die hier genoemt werden was 358,= euro of dit per lens is weet ik niet,en welke de behandeling kosten zijn weet ik ook niet.Stel per paar 358,= euro maar dan wel voor een jaar,daar komt bij als je s,avonds al problemen krijgt geadviseerd word om dan de bril of lenzen,welke een andere sterkte hebben dan de nachtlenzen,te dragen,het is maar net wat je er voor over hebt,en denk er om niet iedereen kan deze lenzen dragen,hangt onderhander af van gestelheid van het hoornvlies.Dus laat je goed voorlichten.