personeel gevraagt

• Linda van der Lugt

Ben je op zoek naar een uitdagende baan?

Wil je graag je eigen mening kunnen inbrengen,

en in een klein team werken.

Dan is dit de baan die je zoekt.

Wij bieden je een goed salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden

Wij hebben een zeer moderne zaak met alle merken uit het topsigment,

en hebben ook een hele apparte kinderbrillen afdeling met meer dan 250 kinderbrillen

Lijkt het je leuk en wil je weer eens een nieuwe uitdaging, mail ons dan snel.

Met vriendelijke groet

Linda

• van dale

apart is met 1 p en gevraagd is met een D. Geloof niet dat ik interesse heb…

• do

en in welke plaats?

• Johan

Met alle respect. Ik denk niet dat fouten in de spelling noodzakelijk een slechte werkgever kenmerken. Een baas met een perfecte spelling is uiteraard ook niet noodzakelijk goed voor zijn werknemers. Die dingen lijken me gewoon niet verwant. Dit moest me even van het hart.

• Linda van der Lugt

Bedankt voor de nederlandse les, is nooit mijn sterkste punt geweest.

Misschien komt het omdat ik het gisteravond laat, een beetje te snel heb getypt,

of omdat ik blond ben.

Ik ben ook niet op zoek naar een leraar Nederlands maar gewoon naar een opticien met een goede dosis humor en veel verstand van brillen.

En geloof me als je bij mij soliciteerd naar een baan , zal ik je niet testen op je nederlandse taal.

Nog bedankt Johan voor je mailtje, je heb helemaal gelijk.

Het is jammer meneer van Dale dat je geen interesse hebt want je weet niet wat je misloopt.

We zitten trouwens in de gezellige badplaats IJmuiden, dus kom gerust eens kijken < do>. Je krijgt in ieder geval altijd altijd een bak koffie en als je na sluitings

tijd op zaterdag komt een borrel.

Met vriendelijke groet,

Linda

• Linda van der Lugt

Bedankt Johan, voor je mailtje ik ben het helemaal met je eens.

Mijn personeel heeft wel eens gezegt dat ik de meest intollerante { ik hoop dat dit goed geschreven is} baas ben die ze ooit gehad hebben, dus dit is denk ik belangrijker dat een baas die dit niet is maar goed nederlands kan schrijven.

Ik ben hard opzoek naar personeel en heb deze advertentie gisteravond laat even snel getypt , dus dan maak je wel eens een foutje.

Of misschien komt het doordat ik blond ben, ( goed excuus he)

nogmaals bedankt voor je reactie.

Met vriendelijke groet,

Linda

• Linda van der Lugt

Bedankt voor de nederlandse les, dit is nooit mijn sterkste punt geweest.

Misschien komt het omdat ik gisteravond laat een beetje te snel heb getypt,

of omdat ik blond ben ( altijd een goed excuus)

Ik ben ook niet op zoek naar een leraar Nederlands , maar gewoon naar een opticien met een goede dosis humor en verstand van brillen.

Het is jammer dat je geen interesse hebt want je weet niet wat je misloopt.

Ik ben Johan heel dankbaar, omdat ik er zeker van ben dat het veel belangrijker is

dat je een leuke baas bent, dan dat je een rot baas bent die zeer goed de nederlandse taal beheerst.

Met vriendelijke groet ,

Linda

• Linda van der Lugt

Ik bedoel natuurlijk niet intollerant maar tollerant, sorry weer te snel doorgezonden.

• Machteld

Heeft gezegd is met een d niet met een t

en toch ben ik ook blond

• Machteld

Als je solliciteert is met een t niet met een d.Het is tegenwoordige tijd,zelfs toekomstige tijd dus echt een t.Ik verval in herhaling maar ook ik ben blond.

Ben je een hbo-er of mbo-er gediplomeerd?Ja,gediplomeerd met een d van je BENT gediplomeerd dus voltooide tijd(basisschool).