Pijnlijke rode ogen

• Jeroen

Ik heb sinds een paar jaar last van pijnlijke rode ogen. Vooral s'avonds zijn ze erg rood en prikken ze. Het is al helemaal erg met het uitgaan, dan zijn ze knal rood. Het is net of ik net heb geblowd, wordt er gezegt terwijl ik dat nog nooit heb gedaan. Ook rook ik niet dus daaraan kan het niet liggen. Ik heb bij de apotheek een keer een flesje Optex oogdruppels gekocht maar dat hielp niks. Toen ben ik naar de dokter gegaan en hij heeft me Livocab oogdruppels gegeven maar dat hielp ook niks. Het lijkt wel of het steeds erger wordt. Ik hoop dat iemand mij alsjeblieft een goede tip kan geven!

Kan ik ook gewoon bij bijvoorbeeld Hans Anders binnen lopen en vragen of zij mijn ogen kunnen nakijken? Jeroen..

• ® ª z z L € Ð ª z z

als je het alleen s'avonds hebt kan het zijn dat je ogen idd moeite hebben met scherp zien, het kan nuttig zijn om je ogen op te laten meten bij een opticien.

Succes!

• Richard van Gils

Jeroen ik heb fantastisch nieuws voor jouw.

Visine (amerikaans produkt), ofwel Vispring afkomstig uit Spanje, met de stof TETRIZOLINA zorgt voor accuut opvallend witte ogen.

In nederland is dit niet te verkrijgen, maar in dit soort landen wel.

Ik blow zelf af en toe maar niemand die dit in de gaten heeft, zelfs mijn vriendin

zou het niet opmerken !!!

Nog 1 ding , als je ooit in Polen, Hongarije of slowakije komt kan je met het gegeven “TETRIZOLINA” ook aan dit amazing spul komen.

Succes, de wereld gaat voor jou open, dat weet ik zeker

Groet