laserbehandeling belgie?

• alex

Ik heb vanavond bij het programma kassa iets gezien over laserbehandeling waar ik al intresse in had en hier werd verteld dat het ook in belgie kan,en veel goedkoper,maar niet bij welke kliniek.

Weet iemand een goed en betrouwbaar adres in belgie?

• M. Kruijt

Voor mij idem dito!

Ik zoek nu binnen nederland naar de mogelijkheden, maar de prijzen zijn overal rond de 4000 euro voor 2 ogen (LASEK/LASIK)

Dus als iemand meer nieuws heeft over buitenlandse mogelijkheden?

Wel balen dat je vóór de voorbehandeling 4 weken je bril moet dragen ipv harde lensen (heb ik) voor de correctiemeting. Zachte lensen 1>2 weken. Ik wil juist laseren om van mijn lensen én bril af te zijn, en moet ik eerst 4 weken rondlopen met een bril! Beroepshalve is een bril bij mij niet practisch. Zijn daar andere oplossingen voor?

• M. Kruijt

Alex, kijk evem tussen de vorige 200 berichten.

Daar wordt uitvoerig over gediscusseerd.

www.goes.be schijnt een goede in België te zijn, voor ca. 2600 voor 2 ogen ipv. 4000 euro in Nederland. In Antwerpen.

Het is ook goed de neg. verhalen te lezen, want risico's loop je met alles. Goed om van alles op de hoogte te zijn voor je het doet.

• Fred

de reden dat je 4 weken je lenzen uit moet… is 2 ledig;

enerzijds is het voor de oogarts een motivatie test want het is natuurlijk nogal een ingreep en hij is niet omkeerbaar aan de andere kant is het ook zo dat jou hoornvlies zal moeten herstellen van het dragen van je contact lensen hij wil immers een zo mooi mogelijk hoornvlies om mee te werken en zeker harde lenzen hebben best wel invloed op je hoorvlies vandaar ook de langere tijd dat je ze uit moet hebben… want hoe vormstabieler je hoornvlies des te minder kans op complicaties

Ik hoop dat je zo het waarom begrijpt van het niet dragen van lenzen voor zo'n ingreep

• M. Kruijt

Hai,

De reden dat je je lensen niet in mag omdat je je ogen weer naar de “natuurlijke staat” moet reduceren snapt iedereen.

De reden dat ik het schreef was, omdat velen geen bril hebben (!) naast hun lensen. Ik wél, maar een antiek montuur, beschadigd glas en afwijkende sterkte vergeleken met vroeger. Vandaar. Ik ga voor 2 1/2 week “wachten” nu, niet een andere bril laten aanmaken. Snap je?

Vr.groet, Marjolein

• Frank

Bij mij is het probleem dat na 20 jaar lensen het heel moeilijk is om een goeie tijdelijk bril aan te meten. Normaal heeft een oog 7 a 8 weken nodig om in de oude vorm terug te keren na het gebruik van harde lensen.

Groeten

Frank

• ryanne

Dom, dom, dom. Risico loop je met alles, maar er zijn nog gradaties in of niet? Risico met je ogen is iets anders als risico dat je nagel afbreekt, of dat je sok afzakt of dat je te laat komt ergens of dat je partner erachter komt dat je vreemd gaat. het zijnje ogen twattelino!!! en dan nog zeuren dat je vier weken voor de ingreep een bril op moet. hellllllooooooooooooo als het goed is hoef je na de ingreep nooit meer een bril op!!!!

weet je wat jij wil? Laseren voor 29,95 per oog en wel meteen. get real. wauw

straks sta je op www.lasikdisaster.nl