rode ogen

• Michiel

Ik heb een vraag over rode ogen,

Ik heb sinds 5 jaar vaak laast van rode ogen, in het begin heb ik verschillende dingen geprobeert 10 tallen oogdruppels, verschillende oogartsen, allergietest enz

ze dachten aan een bacterie die langzaam uit het lichaam(ogen)moest verdwijnt.

Het gekke vindt ik dat het een periode veel beter ging maar de laatste tijd is het weer erger geworden. dan heb ik een paar dagen rode ogen en dan trekt het weer langzaam weg en dan komt het weer, het linker oog is erger dan het rechter oog.

ik weet niet waarom of hoe het komt misschien weet u meer over dit probleem en kan u mij misschien vertellen hoe ik hier vanaf kan komen.

Groetjes Michiel

• Jeroen

Hoi Michel, volgens mij zit ik met ongeveer hetzelfde probleem. Lees mijn bericht maar. Het bericht van mij dat geplaatst is op 5-10-02 om 12.52 uur. Misschien kunnen we elkaar helpen. Groeten Jeroen.

• Richard van Gils

Je moet naar jeroen vragen daar heb ik alles aan doorgemailt.

Mocht het niet zo zijn dan moet je de benaming Visine (amerikaans) ofwel

Vispring (spanje) zeker gebruiken. Daar zit namelijk een stof in dat heet

“TETRIZOLINA” (Get the red out of your eyes) wat niet verkrijgbaar is in nederland.

In de oostbloklanden kun je zonder doktersrecept dit kopen voor een prikkie,

maar de benaming weet ik niet (Met tetrizolina kom je heel ver)

Succes met je nieuwe ervaring door geen witte ogen maar spierwitte ogen te krijgen

:-)

Groet