a-symetrische bril

• Bart Stoffels

Ik ben op zoek naar een a-symetrische bril.Het is een montuur waarvan de ene kant boven een stukje montuur heeft en onder geen montuur en de andere kant heeft boven geen stukje montuur en onder wel een stukje montuur.

Ik ben wel al in een aantal brillenwinkels geweest maar niemand in mijn omgeving kan mij aan zo'n montuur helpen. Ook heb ik een mailtje naar rtl 4 lifeandcooking gestuurd omdat die kok die in dat programma zit zelf zo'n bril heeft maar daar heb ik nooit meer iets van gehoord. Dus nu ben ik benieuwd of er misschien iemand is die deze pagina bezoekt mij kan helpen aan een adres waar ze zulke monturen verkopen of misschien heeft iemand er wel een thuis liggen en vindt het de miskoop van zijn/haar leven, je weet maar nooit.

Alvast bedankt.

Groeten

Bart Stoffels

• Oogzorg Briljant

Dag Bart,

Het bedoelde montuur komt van leverancier ‘Kelly’s Vision'. De betere (OogMerk-)opticien kan bij Kelly's navragen welk montuur dit precies is en dit waarschijnlijk probleemloos bestellen.

Succes en bij voorbaat veel plezier met je bril.

Yvar Steketee van Oogzorg Briljant ( www.Oogzorg-Briljant.nl ).

• hans

Beste Bart,

iedere opticien kan bij leverancier Kelly's Vision navraag voor je doen, sommige opticiens hebben het hoog in hun bol en vinden zich zelf de betere opticien.

Waar sommige opticiens het vandaan halen dat ze de “betere” (oogmerk) ( er zij dus ook slechtere) zijn is mij onduidelijk.

Jij als klant, kan dat zelf wel bepalen.

Succes,

Hans

• sander

L.S.

Volgens mij komt het brilletje wat die kok draagt niet bij kelly´s vandaan maar bij Amsterdam Eyewear dusss…..

• Oogzorg Briljant

Dag Hans,

Dank voor je kritiek. Ik heb me niet gerealiseerd dat je mijn antwoord ook zó kon lezen. Ik bedoel te zeggen dat sommige ketens (zoals Fielmann, Hans Anders of Specsevers) misschien geen direkte bestellingen kunnen plaatsen bij een importeur. Maar dat kan een onjuist vermoeden zijn, correct me if I'm wrong.

Hoewel de afgelopen twee jaar OogMerk-opticiens zijn verkozen tot “opticien van het jaar”, zijn er vele opticiens die het minstens zo goed of beter doen dan ik. Maar als ik niet blij ben met de club waar ik lid van ben, dan zit ik fout. Je kunt het me moeilijk kwalijk nemen dat ik het noem. Tussen haakjes nog wel. En misschien krijgt Sander straks nog gelijk en heb ik het bij het verkeerde eind. Als je je best doet om vragen te beantwoorden loop je dat risico. Bepaald niet hoog in de bol dus!

Wanneer probeer jij een vraag te beantwoorden?

Yvar Steketee.

• Bart Stoffels

hallo !

Bedankt voor de reactie, daar ben ik heel blij mee. Nu weet ik tenminste waar ik naar moet vragen. Ik ben heel benieuwd of het me gaat lukken.Ik laat het wel even weten.