ervaringen PRK, LASEK of LASIK

• Inge

Ik zou graag ervaringen willen horen van mensen die een laserbehandeling hebben ondergaan. De positieve verhalen weet ik wel maar ik zou ook graag negatieve verhalen horen. De site www.lasikdisaster.com heb ik al gelezen. Ik zou met name mensen willen horen die net als ik een grote pupildiameter (8 mm) hebben in het donker. Is het dan wel aan te raden om een laserbehandeling te ondergaan?

Ik waardeer elke reactie!!!

Groetjes Inge

• Miranda

En? van negatieve reacties wordt je wel blij??

• Inge

Wil jij alleen maar positieve verhalen horen dan, voordat je een beslissing neemt? Lijkt me niet verstandig.

• Miranda

Nee hoor, maar de kans dat het fout gaat is zo klein.

En dan nog de kans dat ze hier reageren is dan nog kleiner.

Als ik jou was kan ik het beter vragen bij optieken en artsen, dat is sneller!

En waarom zou jij je beroert gaan voelen omdat het bij iemand anders fout is gegaan.

• Inge

Dat heb ik allang gedaan, maar persoonlijke verhalen zijn toch altijd net iets objectiever

• Marco K

Ik denk ook niet dat als iemand blind geworden is door zo'n behandeling dat hij dat hier komt melden.

Wat voor sterkte hebben jullie eigenlijk? Ik heb 2x -5 en denk er ook over na om een dergelijke behandeling te ondergaan.