Lasik operatie nu voor maar 590 $ in Turkije

• Nightsoul

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

OPGELET AKTIE IN TURKIJE VOOR EEN LASIK BEHANDELING VOOR MAAR

LEES HET GOED 590$

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kijk naar de volgende internetsite: www.dgh.com.tr

!

• freddy

Kunnen dit soort berichten niet worden tegengehouden ?

• Nightsoul

Waarom…..??????

Spoor jij niet of zo….????

Een ieder heeft het recht toch om te weten of het goedkoop of duur is…??

Niet iedereen heeft een brede portomonnee…….

JOU ZOUDEN ZE MOETEN TEGENHOUDEN MET DIT SOORT OPMERKINGEN.

JE SCHRIJFT ZELF NIKS NUTTIGS…!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• fred

goh…ik geloof dat ik het ook al eens gehad had over de onzin van Freddy…..

• hornet

is dat dan inclusief of exclusief medische begeleiding?

is dat dan inclusief of exclusief vooronderzoeken? , dat duurt tijd dus zal je daar moeten overnachten , of niet soms?

typisch nederlands goedkoop goedjoper goedkoopst en dan liever nog goedkoper , ipv een goede medische begeleiding voor tijdens en na de operatie.

want wat als jij thuis komt na zo een operatie en je oog raakt ontstoken ? veel plezier in turkije! en ja in nederland kost het 2 x E1850 veel meer dan daar ja

• Carola

Ga dan liever naar Belgie. Daar is het ook goedkoop en hoef je er niet een vakantie aan te plakken.

Groetjes Carola.

• arie

Wat je ook doet…….

kijk eerst even op de site www.lasikdisaster.com

groeten Arie

• Paul

Carola, heb je toevallig een goed en betrouwbaar adres in Belgie?

• Miranda

heeft ze al een keer verteld, ik dacht dat het www.goes.be was maar ik weet het niet zeker. (lees anders even terug!)