blijft bij de eyas 1,6 van hoya de coating van de ontspiegeling wel goed zitten?
Misschien een beetje overbodige en/of bevooroordeeld maar in de voorgaande berichtjes staan een aantal opmerkingen die niet helemaal overeenkomen met de waarheid. Het product Styllis van Essilor heeft geen problemen met de coating voor zover mij bekend is. Ik ben zelf werkzaam bij Essilor en sinds de introductie van Styllis heb ik zelden een coatingprobleem met dit kunststof “glas” meegemaakt. Het is een sterk, vlak en dun product dat in de genoemde sterkte heel mooi te verwerken is. Belangrijk is dat, onafhankelijk van het type glas, u een montuur neemt dat niet te groot is. Hoe groter het montuur, hoe dikker de rand van de glazen. Naast Styllis kunt u ook overwegen om Eyas van Hoya in u nieuwe bril te laten monteren. Ook dit is een prima, dun en sterk product. Persoonlijk vindt ik de ontspiegeling echter niet zo mooi. Deze is erg fel en opvallend.
Hopelijk heb je nog wat aan deze extra informatie, misschien draagt het ertoe bij dat je een bril koopt waarmee je zeer tevreden kunt zijn.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?