Zonnebril en autorijden

• Gerard Hendriks

hallo, ik ben iemand die dagelijks vele kilometers op de weg zit en heb een goede zonnebril nodig. Nu blijken er speciale brillen te zijn om tijdens het autorijden te gebruiken. Wie kan mij van een goed advies voorzien? Het mag best een wat trendy bril zijn maar de kosten hoeven niet de pan uit te rijzen.

• Fred

een goede zonnebril…tja..duidelijk moet je de goedkope zonnebrillen van de markt links laten liggen want daar wordt je niet vrolijk van…ik heb Ray ban gedragen maar als opticien werd ik niet vrolijk van het gewicht wat er op mijn neus drukte het fijne is dat ik ze ook zelf kan maken en dan met kunststof glaasjes in Ray ban kleuren en zie daar een lichte bril (qua gewicht) die ook nog eens lekker kijkt

maar als je bij een opticien naar binnen stapt kunnen ze je zeker goed voorlichten

Succes!

• Freddy

Koop maar een Serengetti.

• Pearle

Hallo Gerard,

Pearle Opticiens heeft in samenwerking met 3VO een zonnebril ontwikkeld speciaal voor in de auto: Roadview. Deze zonnebril heeft een filterende werking op zonnestralen en bijvoorbeeld de weerspiegeling van het wegdek.

Deze zonnebril is met en zonder sterkte verkrijgbaar bij een van onze 196 filialen door heel Nederland.

• Fred

En weet je wat nou het leuke is? Hans Anders heeft hem ook..alleen heet het dan zonneglazen met een UV filter…en laat ik nou bij Hans werken…:-D dan kost het je 45 euro inclusief montuur…uiteraard ook op sterkte…

• Marjan

Je zal eens kunnen vragen bij verschillende opticiens naar gepolariseerde glazen. Die zorgen ervoor dat de weerspiegeling van de wegdek grotendeels wordt weggenomen. Polaroid heeft deze glazen ook. En die zijn nog betaalbaar ook!!