ff een belangrijk vraagje

• laar

Het vraagje is vooral voor mij erg belangrijk, ik heb al ongeveer 3 jaar last van erge hoofdpijn en ik kan ook veel dingen niet goed lezen….dan zal je denken ,je moet een brl maar ik heb mijn ogen later testen en ik heb maar 0,5 en 0,25 dus dat is hardstikke weinig…nou vraag ik mij af of ik dan toch een bril moet, en of iemand anders ook zoiets heeft met een bril???

-xxx-laar

• Lotje

ja, ik raad je dan toch aan een bril te kopen…ik zelf had eerst ook 0,25 en had ook last van hoofdpijn. Nu heb ik er geen last meer van. : )

• michel

Ja, ik zou je adviseren om aan de bril te gaan.

Heb zelf ook zoiets meegemaakt, en draag nu af en toe een bril, vooral voor tv-kijken, bios, autorijden en het helpt uitstekend. Heb er nu geen last meer van, en alles wordt toch zoveel duidelijker.

Veel succes.

• Cindy

Eve een vraag is die 0.25 of 0.50 in de - of in de +.Want als het in de + is dan kan het heel goed dat je daarom vaak last hebt van hoofdpijn,en dan kan een bril een hele hoop verlichting geven.

• Fred

bril helpt zeker… echter als je nou merkt met 2 ogen tegelijk kijken dat je nog steeds problemen houdt.. laat dan ook eens kijken hoe het zit met prisma's… kan een hele hoop schelen als het nodig is

• Oogzorg Briljant

Beste Laar,

Hoewel niemand je kan garanderen dat de hoofdpijn over gaat met een bril, zou ik zeker de proef op de som nemen.

Een belangrijke tip van de Fred; laat goed op prisma's controleren. Deze kunnen inderdaad een grote rol spelen in de samenwerking tussen beide ogen. Vraag desnoods een second opinion bij een gerenommeerde opticien, bijvoorbeeld een OogMerk-opticien ( www.oogmerk.nl ). Dan ben je altijd verzekerd van gediplomeerde oogmeetkundigen.

Tot slot; niet de sterkte maar het effect van die sterkte bepaalt of je 'm wel of niet nodig hebt. Ik heb klanten met hogere sterktes zonder problemen (en waarom zou je dan een bril nemen) en soms lage sterktes die alle klachten oplossen.

Succes met je speurtocht naar de oorzaak van je hoofdpijn!

Yvar Steketee van Oogzorg Briljant ( www.Oogzorg-Briljant.nl ).

• laar

ik ben dus nu weer naar de federman en de hans anders geweest en die zeggen allebei dat ik goede ogen heb en dus geen bril nodig heb, maa rik heb er niet bijgezegt dat ik hoofdpijn had enz. maar nu denken mijn ouders dus dat er niets aan de hand is dus kan ik moeilijk nog een keer gaan, heeft iemand een andere oplossing???? of tip????

• Fred

nou in dat geval weet ik niet of je in de buurt van P'end woont maar dan wil ik je graag uitnodigen om eens langs te komen bij Hans Anders aldaar en dat we eens in alle rust kijken wat je sterkte zou moeten zijn…. of dat je naar Yvar Steketee gaat

Ik lees het wel

Groetjes!!

• laar

nee ik woon niet in P'end sorry.

• Fred

ok maar als je mij verteld waar je wel woont kan ik je misschien helpen…. ken er nogal wat bij hans anders…:-)