laser behandeling Aruba

• Fleur

Ik wil graag een laser behandeling doen. Ik weet wel al dat dat pas mag als je 21 ben enz. alleen vind ik het duur in Nederland. Ik heb gehoord dat dat in Aruba veel en veel goed koper is dan in Nederland dus ik zoek meer info daar over. Alle info is welkom Ik zou bijvoorbeeld graag willen weten waar dat dan is en hoeveel dat kost. Hoe ik dat het beste kan regelen of het betrouw baar is misschien dat je iemand kent die dat in Aruba heeft gedaan en wat haar/zijn ervaring daar mee is. Alvast bedankt voor jullie moeite

• nats

Hi Fleur,

Ik ben ook bezig met info mbt Lasik behandelingen. Als je meer info hebt zou je mij dan op de hoogte willen houden?

Bedankt,

Nathalie

• Claudia

Je kan veeel dichter bij huis je ogen laten laseren!

In nederland kost het zo'n beetje 1800 euro per oog, in Belgie ongeveer 1200 euro per oog, maar in FRANKRIJK kost het 9000 franc, of te wel 750 euro PER OOG!!!

Volgende week laat ik in Frankrijk mijn ogen laseren. (in Nimes) Eindelijk :-)

Mocht je meer willen weten, dan kan je mailen!

Bovendien is in Nederland de leeftijd grens min. 18 jaar, in Belgie weet ik het niet en in Frankrijk gaan ze uit van 25 ! jaar. Ik zelf ben 23, maar ze vinden dat geen enkel probleem!

groetjes, Claudia

• Claudia

Claudia schreef:

>

> Je kan veeel dichter bij huis je ogen laten laseren!

> In nederland kost het zo'n beetje 1800 euro per oog, in

> Belgie ongeveer 1200 euro per oog, maar in FRANKRIJK kost het

> 9000 franc(voor beiden ogen), of te wel 750 euro PER OOG!!!

> Volgende week laat ik in Frankrijk mijn ogen laseren. (in

> Nimes) Eindelijk :-)

> Mocht je meer willen weten, dan kan je mailen!

> Bovendien is in Nederland de leeftijd grens min. 18 jaar, in

> Belgie weet ik het niet en in Frankrijk gaan ze uit van 25 !

> jaar. Ik zelf ben 23, maar ze vinden dat geen enkel probleem!

> groetjes, Claudia

• mariska

wil jij mij op de hoogte houden van het laseren. De laatste tijd loop ik erg te tobben met mijn lenzen, m'n hoornvlies is telkens beschadigd. Nu zijn harde lenzen de laatste oplossing. Die heb ik nu, maar ik moet hier erg aan wennen. Zelf zoek ik meer info over laserbehandelingen, heb jij misschien wat info + adressen.

Alvast bedankt