lensen van hans anders

• Siema

Na een halfjaar moet ik weer nieuwe lensen hebben…moet ik bij hans anders zelf een afspraak maken om daar nieuwe lensen te kopen? Of krijg ik bericht voor een uitnodiging?

• pepijn

Hoi, inprincipe krijg je elk half jaar een uitnodiging. Maar het is altijd goed om het zelf in de gaten te houden. Als je niet wil afwachten en zelf al een afspraak wil maken dan kan je of bellen 0800-0075 of via internet een afspraak maken. www.hansanders.nl

• retina

Ik zou geeneens lenzen van HA willen!

• siema

TSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

jij kunt ze zo te zien het bestuh van het leger des heils HALEN

• retina

als je ze dan goedkoop wil hebben en een betere kwaliteit ga dan naar het huis Rinck opticiens.

Blijf je ook nog in dezelfde vendex formule.

Hans Anders wordt er niet armer van als bij het huis koopt, het is nml. één pot nat.

Bij het huis zijn half jaar lenzen, Fl. 99,=, in euro 44.92.

• Ron

je kan sowieso beter geen lenzen kopen bij Hans Anders, ga naar een kwaliteits opticien; je ogen zijn het waard.

groeten Ron

• Lotje

lenzen van hans anders zijn wel GOED hoor ik heb ze nu al 3jaar en GEEN problemen wat ron dus zegt is niet zo. : )

• Ron

niet alleen de prijs is anders, tuurlijk zullen er wel mensen tevreden zijn; dat zegt nog niks over de lenzen

mensen moeten het vooral doen hoor daar niet van, zolang ze maar niet beweren dat je dezelfde kwaliteit/service/lenzen krijgt als bij de echte opticien.

gr Ron

(opticien)

• Fred

De echte opticien….

Jammer van die opmerking…ik geloof dat we allebei dezelfde opleiding genoten hebben dus mag je mij het verschil eens uitleggen,

Ook is het zo dat er bij jouw mensen werken en bij Hans Anders werken er ook mensen….en die kunnen allebei fouten maken

We hebben ook dezelfde apparatuur dus oogzorg is ook hetzelfde

Met vriendelijke groet!

Fred, opticien bij hans anders

• Ron

Tuurlijk zijn we allebei wel echte opticiens, ik bedoel meer de werkwijze

Het verschil zit hem vooral in het aantal opticiens per winkel, en de produkten. (monturen uit Taiwan per doos via het hoofdkantoor, en het oude type Focus lens dat vaak nog via HansAnders wordt aangepast)

veel plezier bij HansAnders, en laat ik nogeens melden dat ik niks tegen HansAnders heb :-)

gr Ron

Fred schreef:

>

> De echte opticien….

> Jammer van die opmerking…ik geloof dat we allebei dezelfde

> opleiding genoten hebben dus mag je mij het verschil eens

> uitleggen,

> Ook is het zo dat er bij jouw mensen werken en bij Hans

> Anders werken er ook mensen….en die kunnen allebei fouten

> maken

> We hebben ook dezelfde apparatuur dus oogzorg is ook hetzelfde

> Met vriendelijke groet!