Hallo, ik ben Michael uit Hasselt(B). Gisteren ben ik bij een oogarts geweest en die heeft me verteld dat ik in aanmerking kom voor een behandeling met een Eximer-laser.
Is er toevallig iemand van jullie die zo'n behandeling al heeft laten uitvoeren en wat
kun je me er dan over vertellen. In het bijzonder de periode na de behandeling, daarover zou ik graag wat meer info willen. Zoals onvoorziene complicaties, opkomende pijnen, een poging tot een termijn kunnen plakken van de dag van de behandeling tot terug opnieuw volledig zicht. ook is me opgevallen dat de prijzen in België en nederland nogal sterk verschillen. Bij ons betaal je per oog ongeveer 1750 FL. Bij jullie is dat, volgens sommige websites 3600 FL. Maar dan zou er blijkbaar wel de na-controles bij zijn inbegrepen, niet? En hoe zit het met het ziekenfonds? Bij ons komt die dus niet tussenbeide, bij jullie wel? Sorry dat ik zoveel vragen tegelijk stel maar het gaat hier over een dure behandeling en vooral het gaat over mijn zintuigen, daarom ben ik zo ‘voorzichtig’. Ik hoop dat iem. van jullie me kan helpen.
Bedankt bij voorbaat.
Groetjes,
Michael M.