aantrekkelijk met/zonder bril

• Michel

Ik wil een discussie opgang brengen.

De laatste tijd valt mij op, dat zo gauw iemand een bril moet dragen, minder aantrekkelijk wordt voor de omgeving. Ik bedoel hiermee, dat hij/zij weleens uitgesloten wordt van een groep, of je ziet weleens advertenties staan, waarin vermeld wordt, dat men niet hoeft te reageren, als men een bril draagt.

Ik vind dit onterecht, want iemand met bril kan er juist ook aantrekkelijk uitzien, en niet iedereen, die een verminderd gezichtsvermogen heeft, kan contactlenzen verdragen.

Wie reageert.

Groetjes, Michel

• loes

Nou Michel, dat vind ik dus echt van de gekke als je met bril niet hoeft te reageren op een contactadvertentie.

Een zonnebril wordt door veel mensen juist wel modieus gevonden, maar er zijn toch zat leuke monturen voor een gewone bril?? Ik vind het echt de reinste waanzin om iemand op een bril te beoordelen.

Ik heb zelf lenzen, heb een paar maanden een bril gehad , maar ik bleef tegen het montuur aankijken, lenzen bevallen mij prima.

• Ron

zo is dat, een montuur was vroeger bedoeld als hulpmiddel,maar tegenwoordig is het (net als de zonnebril) een mode-artikel.

Ron (Opticien)

• LOVEBAS

juist wel