Goedemiddag. 

Mijn naam is Laura Feenstra, 24 jaar oud en woonachtig in Grootebroek. Ik ben een jonge enthousiaste vrouw, die op zoek is naar een nieuwe uitdaging in de optiek. Drie jaar geleden ben ik afgestudeerd aan het ROC van Amsterdam, hier heb ik de opleiding Marketing en Communicatie MBO4 gevolgd. Tijdens mijn studieperiode heb ik mezelf volledig ingezet om een leerzame carrière tegemoet te gaan. Helaas is het vrij moeilijk om als starter op de arbeidsmarkt terecht te komen. Momenteel ben ik werkzaam bij een tankstation.  

Omdat ik vanaf mijn 16e al bezig ben met klanten, ben ik klantgericht en merk dat hier ook mijn passie ligt. Daarnaast ben ik een nauwkeurig en doelgericht persoon. Ook ben ik flexibel en ben het gewend om in de weekenden te werken. Overigens beschik ik over een auto en vindt het niet erg om een stukje te rijden. 

Eind augustus 2017 ga ik de opleiding optiek (mbo 4) op het Regio College in Zaandam volgen. Echter moet ik daarvoor wel een leerplek zien te vinden. Bent u opzoek naar een leergierig en gemotiveerd persoon in uw bedrijf, die ook een aantal verkoopskills heeft opgedaan tijdens haar vorige opleiding en op haar werk? Dan bent u bij mij aan het juiste adres. 

E-mail: laurrafeenstra@gmail.com 

Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,

Laura Feenstra

Post is bewerkt op mrt 10, 2017, 2:30 p.m. door Laura