in 2015 een zonnebril aangeschaft in Dubai, met world wide garantie. Tot mijn stomme verbazing is spontaan een oortje afgebroken( stukje flexible rubber).

Totaal niet spannend om te repareren de garantie daar gelaten.

Het nodige in gang gezet om te zien waar ik tercht kan voor reparatie, dit via de originele weg( aangegeven op garantie bewijs) en nu begint de lijdensweg, van het kastje naar de muur gesturd van Frankrijk naar uit eindelijk een filiaal in Brussel pffff ben woonachtig in Amsterdam dus wat te doen in Brussel.

Na wat zoek werk een dealer van TAG heuer in Amsterdam gevonden, op naar de winkel daar kreeg ik direct te horen datdit een probleem gaat worden.

Ik zeg probleem ?? ja de service is zeer slecht en wij stoppen met het dealerschap van TAG heuer U kunt ze hier voor de halve prijs kopen.

Na wat heen en weer te hebben gesproken werd mij medegedeeld dat het slecht gaat met TAG heurer brillen en dathet waarschijnlijk in zijn geheel stopt.

Kortom koop aub geen TAG heuer bril, voiorlopig zit ik met een dure bril waar ik geen kant meer mee op kan.

Dit noemen wij een kat in de zak kopen en ben uiteraard zeer teleurgesteld in de service van TAG heuer oja welke service???

André