Geachte heer, mevrouw

Ik ben al een tijdje opzoek naar een werkplek voor mijn opleiding manager opticien BBL.

Ik ben erg geïnteresseerd in het menselijk lichaam en sta graag met mensen in contact. Verder ben ik ook erg geïnteresseerd in mode en ben hier veel mee bezig. Ik ben daarom ook erg geïnteresseerd in optiek, omdat dit een mooie combinatie is van dingen die ik graag doe en wil.

Ik heb het afgelopen half jaar al veel ervaring en kennis mogen opdoen in de optiek. Ik heb daar veel dingen geleerd in en over optiek, maar vooral dat optiek een erg leuk vak is. Ik heb ervaring in onder andere montuuradvies, glasadvies, lenzen teaching en voor- refractie. Ik ben goed in staat om naar klanten te luisteren.

Ik heb mij het afgelopen half jaar goed georiënteerd over wat het vak optiek in houdt. En heb daarom ook besloten om de opleiding opticien ( niveau 4 ) te gaan volgen aan het Zadkine in Rotterdam. Ik ben iemand die graag vanuit de praktijk leert heb ik er dan ook voor gekozen om mijn opleiding in de beroepsbegeleidende leerweg (BBL) te gaan doen. Ik wil mij graag verder ontwikkelingen en sta hier ook voor open.

Verder ben ik woonachtig in Breda en 20 jaar oud en heb ik geen moeite met verder reizen.

Heeft u interesse en kunt u wel een gemotiveerde opticien in opleiding gebruiken dan hoor ik dat erg graag !

femmy_love1@hotmail.com