Multifocaal glas

  • Ferdi

    Goedemorgen mede opticiens.

    Welke leverancier levert het goedkoopste multifocaal glas? Dit gaat dan om de inkoop natuurlijk.

    De leverancier moet ook beschikbaar zijn voor particulieren.

    Hopelijk kan iemand mij ermee helpen

  • idreF

    Hallo mede opticien…

    zou zeggen bel de leveranciers op…..

  • J.P.

    Goedemorgen met J.P. uit Amsterdam

    Ik wil graag een porsche bestellen bij de importeur die ook voor inkoopprijs aan particulieren levert

  • Ferdi

    Pardon? Ik ben zelf opticiens en ik dacht dat dit een serieus forum was voor opticiens onder ons. Blijkbaar heb ik het mis.

    Bovendien vraag ik niet eens naar een prijs, maar een leverancier en het type glas.

  • ilold

    Je bent zelfs opticiens ( -s ? )

    Prima.

    Maar dan kun je zelf ook even de glasleveranciers langsgaan met je vragen.

  • Klaas van Veen

    Ik moest hier echt even op reageren.

    Iemand doet hier een beroep op de ervaring van andere opticiens door middel van een vraag.

    En krijgt deze antwoorden….

    Als het goed is weten opticiens dat er nogal veel glasleveranciers zijn. En toch ook nog vrij onbekende leveranciers.

    Helemaal aangezien veel particulieren met een vaste leverancier werken.

    Hij vraagt overigens niet naar een prijs(wat mogelijk een consument zou kunnen doen).

    Om antwoord op je vraag te geven. Zal ik je verwijzen naar de Hoya collectie en dan weliswaar de nieuwe budget selectie. Iets van Mexxi dacht ik zo.

    Als je ze belt weten ze wel wat je bedoelt. Veel succes en hopelijk zorgen de andere reacties er niet voor dat je niet meer dit prikbord raadpleegt.

    Er zijn ook altijd een aantal serieuze mensen op het prikbord die elkaar willen helpen.

    Klaas van Veen.