Kan ik daglenzen meer dagen dragen?

  • tom

    daglenzen,…ik koop er 30 en ik gebruik ze even iets langer dan de bedoeling is geloof ik.

    2 daglenzen draag ik ongeveer 2 tot 3 weken en heb nooit ergens last van gehad,..ik doe ze niet uit s,nachts en het enige wat ik doe is s,morgens direct als ik wakker word

    is even een beetje vloeistof in m,n ogen en hoppa de hele dag zonder problemen.

    heb zelfs een keer met 30 daglenzen 5 maanden gedaan,…sorry maar heb nog nooit problemen hiermee gehad.

    12,50 euro voor 5 maanden,..denk niet dat het goedkoper kan he?

  • ilold

    Wauw ! Goed man.

    Voordeliger dan dit kan niet.

    Dat niet meer mensen hier ooit aan gedacht hebben.

    Wat een oplichters zijn het toch eigenlijk ook, die opticiens.

    Maar dank voor de tip, ga zo door zou ik zeggen !

    Ow, een tip van mijn kant.

    Dat geld wat je nu overhoud, spaar dat allemaal op. Kun je over een paar jaar in China een setje nieuwe ogen voor kopen !

    Groetjes !

  • tjongen tjongen

    Niveau van de topic is ongeveer gelijk aan de vraag Hoe lang leeft een 1 dag’s vlinder, tip kijk op de verpakking en de naam maakt denk ik gelijk heel veel duidelijk

  • Joep

    Ben blij dat dit topic weer geopend is.

    Ik ga nu proberen 1 set daglenzen inhouden voor een maand en in de ochtend een druppel erop en klaar.

    Bedankt voor de uitleg en de waarheid.

  • NVERB

    gezond verstand is nodig maar wees ook niet te naief…lees dit maar eens http://www.dailymail.co.uk/health/article-357082/Contact-lens-firms-ripping-off.html

  • capt. obvious

    Ja je kan ze meerdere dagen dragen. Je kan ze zoveel dagen dragen als jij dat wilt. Je kan ze snachts in houden als jij dat wilt.

    Je kan ze ook als een kleine hoed dragen. Je kan ze ook opeten. Je kan de lenzen schoonmaken met bijv Cif of Dreft.

    Mocht je meer vragen hebben dan hoor ik het graag.

    Veel succes.

  • Judith

    Gelukkig bestaan er kunstbenen om mee te lopen en kunstogen om mee…… oh nee. die kijken toch niet zo lekker!!

    Ik zeg: vooral zo doorgaan Tom!!!

  • PiTjE??

    @capt. Obvious ben jij PiTjE?

    Btw, blijf oude topics uit bumpen!

  • A

    Wauw, ik snap niet hoe mensen zo raar, kortzichtig en denigrerend reageren.

    Het is maar een vraag.

    Geef een fatsoenlijk antwoord of geen antwoord, maar ga geen onzin uitkramen.

    Hij wil gewoon weten of je daglenzen langer kan dragen dan wordt gezegd.

    Dus WE SNAPPEN ALLEMAAL DAT ZE ZIJN BEDOELD VOOR 1 DAG!

    De vraag is dus eigenlijk of dit ook echt waar is, of dat het wordt gezegd om meer lenzen te verkopen?

    Dit betekent niet dat Joep graag zijn ogen naar de klote helpt, maar dat hij het misschien niet zo breed heeft of lenzen tegenwoordig gewoon te duur vindt of gewoon nieuwsgierig is en een vraag stelt.

    Ik kon het echt niet laten om dit even uit te leggen aan alle mensen die hierop hebben gereageerd.

    Ik begrijp je vraag volkomen Joep. Ik vind het ook een goede vraag. Dus ik hoop dat meer mensen die er toevallig verstand van hebben nog met een goed antwoord komen.

    In plaats van “Duuuhhh staat op de verpakking” :?

  • Gert

    Daglenzen kan je zolang dragen als je wil.

    Voornamelijk tot deze kapot is (zelfs dan kan je 'm vaak nog wel wat langer dragen), of tot je ogen ontstoken zijn (dit kan verschillende oorzaken hebben, google ontstoken ogen voor meer tekst/uitleg).

    Succes ermee!