FUNLENZEN CAT-EYES

  • WiLBeRT

    Wie weet, als ik bijvoorbeeld ‘Katten-ogen’-lenzen draag, of die gaan draaien.

    Dus dat de lens draait van horizontaal naar verticaal of blijft hij eenmaal horizontaal (zoals het hoort) zitten?

    Wie weet hier een goed antwoord op?

    Alvast bedankt!

    Groetjes,

    WiLBeRT

  • liset

    volgens mij is het zo dat er gewichtjes in zitten zodat ze niet draaien, dit is namelijk ook zo bij lenzen met een cilinder

  • Hans de Bruijn

    beste Wilbert

    D.m.v. een een dikker deel aan de onderzijde van de ctl .te maken blijft deze zo zitten dan de spleet in her rechter en linkeroog gelijk blijven zitten .ze worden hierdoor t.o.v. een normale lens wel iets meer gevoelt maar dit is wennen

    met vriendelijke groeten hans de bruijn

  • WiLBeRT

    Heel erg bedankt voor je informatie!

  • karlijn

    Wie weet welk merk het beste is voor je ogen en de kosten hiervan?

    En of je deze lenzen ook kan krijgen als je een cilinder hebt en tot welke sterkte je ze hebt?

    En mijn grote vraag: Klopt het dat je als het donkerder wordt minder ziet, doordat je pupillen groter worden en dan voor een deel achter de lens vallen?

  • stefanie

    ik heb ze ook,kattenlenzen.en bij mij draaien ze absoluut niet.Ik heb ze zelfs om het uit te proberen verticaal ingedaan en ze draaiden weer horizontaal.Dus geen probleem.WiLBeRT schreef:

    >

    > Wie weet, als ik bijvoorbeeld ‘Katten-ogen’-lenzen draag, of

    > die gaan draaien.

    >

    > Dus dat de lens draait van horizontaal naar verticaal of

    > blijft hij eenmaal horizontaal (zoals het hoort) zitten?

    >

    > Wie weet hier een goed antwoord op?

    >

    > Alvast bedankt!

    >

    > Groetjes,

    >

    > WiLBeRT