Heeft Focus Dailies binnen/buiten

  • Nieuwedaglensdrager

    Ik droeg altijd acuvue weeklenzen die hadden een binnen en buitenkant.

    Nu wil ik daglensen proberen en heb deze net binnen van mylenses.nl

    Goede firma lijkt me, gisteren voor 1200 uur op het net besteld, vlot een bevestiging per mail en nu, dus de dag erop al in huis.Een half jaar is 360 paar Focus Dailies van Ciba Vision voor F 315,00 en een klein flesje oogdruppels toe ook nog. Maar nu wil ik ze inzetten en……ik kan niet ontdekken of ze een binnen en buitenkant hebben??? Ik kan geen lettertjes of iets aan het randje ontdekken, en ik draag al lang lenzen, dus waarschijnlijk zijn ze aan beide zijden te dragen…..maar toch zou het graag ff zeker willen weten…….. bedankt voor je reactie

  • Nieuwedaglensdrager

    360 paar is natuurlijk 360 stuks voor een half jaar

  • Maaike

    Bij zachte lenzen is het gebruikelijk dat als je de lens op je vingertop hebt je goed op de randen moet letten. Staan deze naar buiten gekruld, dan zit de lens binnenstebuiten. De lens moet echt een mooi kommetje vormen dan zit de lens goed en kun je hem inzetten.

  • Hans van der List

    Deze lenzen zijn zo dun dat het vaak moeilijk te onderscheiden is of ze binnenstebuiten zitten. In principe zitten ze goed in de blister, dus zoals ze op je oog zit zo zitten ze ook in de blister. Bij twijfel kan je inderdaad naar het opstaande randje kijken. Weet je het nu nog niet dan gewoon inzetten, zitten ze niet prettig dan zitten ze waarschijnlijk binnenste buiten.