Proclear biocompatibles

  • Lola

    Wie heeft ervaring (pos/neg) met de proclear lenzen?

  • josine

    Hoi Lola,

    De proclear lenzen zijn dezelfde lenzen als de iWear Premier lenzen van Pearle, echter zijn ze bij Pearle goedkoper!!

    Het zijn erg fijne lenzen, veel minder last van uitdrogende ogen, ook 's avonds kan je ze langer inhouden.

    Zeker proberen!!

    Groet, Josine

  • Hans van der List

    Proclear compatibles zijn zeer comfortabele lenzen ontwikkeld voor lange draagtijden of droge ogen. Ze vertonen minder eiwit afzetting dan bij welke lenzen dan ook. Het zijn zeker niet de goedkoopste lenzen dus moet je je afvragen of je ze perse nodig hebt. Je koopt ook geen mercedes om 2 km naar je werk te rijden. Gebruik voor optimaal comfort een exelente vloeistof. Laat je goed voorlichten en bedenk dan goedkoop ook wel eens duurkoop kan zijn. Goede begeleiding is minstens zo belangrijk

  • Lola

    Josine: De iwear premier zijn inderdaad dezelfde, maar wel duurder dan elders. Ik heb ze al gezien op het internet (www.mylenses.nl) voor 135,= voor een half jaar (6 paar).

    Heb inmiddels een proef-paar voor een maand gehad (via pearl) maar ik moet zeggen, wat vallen ze tegen zeg!! De lenzen die ik nu heb (soflens 38, B&L) voldoen veel beter. De proclear lenzen drogen sneller uit, en dat had ik niet verwacht.

  • Rob

    probeer ze eens bij Lowlens te bestellen

    slechts € 50,– voor 6 paar

    RobLola schreef:

    >

    > Wie heeft ervaring (pos/neg) met de proclear lenzen?