daglenzen

  • willem

    Sinds kort heb ik daglenzen. In mijn kennissenkring word ik nogal als verkwistend ervaren als ik zeg dat ik de lenzen ook werkelijk dagelijks weggooi. Veel gebruikers blijken de lenzen schoon te maken en twee of drie dagen achter elkaar te dragen. Op het eerste gezicht lijken de lenzen dat kwalitatief aan te kunnen. Maar wie heeft advies?? Is meerdere dagen achter elkaar dragen van (schoongemaakte) daglenzen wel veilig??

  • Judith

    Nee, dat is niet veilig!! Door elke dag nieuwe schone lenzen in te doen, is de kans op irritatie/onstekingen nihil, door ze een paar dagen te dragen vergroot je het risico. Dan kun je beter maandlenzen nemen met een goede vloeistof.

  • India~

    Wat kost dat nou? Ik heb maandlenzen, maar zou wel daglenzen willen hebben als dat niet zo veel scheelt in prijs.

    Ik raad je trouwens niet aan ze langer dan een dag in te houden. Het zijn niet voor niets daglenzen en mensen die zo zuinig zijn dat ze ze een paar dagen in houden moeten dan maar paar-dagen-lenzen nemen. Die zuinige Hollanders ook altijd!

    Groetjes, India~

  • john

    ik vind dat je daglenzen na een dag dragen weg moet gooien. Waarom risico nemen. Ik betaal voor 30 paar (1 maand) rond 65,=. ik koop ze bij speedylens.nl

    groetjes john